topbella

*ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΜΠΙΟΥΤΙ...!!!6*




Σε δουλειά να βρισκόμαστε...

 Σε ένα κρύο και απόμακρο δωμάτιο νοσοκομείου, μια μάνα που υπέστη έμφραγμα, ένας κύριος με Πάρκινσον στο διπλανό κρεβάτι, μια Ρωσίδα πεσμένη στο πάτωμα, ένας καρδιολόγος και μια νοσοκόμα γίνανε μάρτυρες της τελευταίας δεκαετίας της ζωής μου. Με δάκρυα στα μάτια, έσπευσαν ο καθένας να μου δώσει τη δική του συμβουλή.

-Αχ ο παλιοαλήτης,τι σου έκανε κοριτσάκι μου...Πως τόλμησε να κάνει τέτοιο πράγμα στο παιδί μου... Θα τον βρω και θα του κόψω το...

-Μην το πειςςς κυρά Ντίνα. Κανονικά να πάει να πιάσσσει τη γυναίκα του, να του τα πει όλα, εμείς στο Ρωσσσία έτσι κάνουμε!

-Καλέ τι λέτε;Άκου και μένα,τόσα χρόνια νοσοκόμα κάτι ξέρω... Αυτά δεν ωφελούν... Να πας να του σπάσεις το αμάξι. Για έναν άντρα δεν υπάρχει χειρότερο.

-Από επιστημονικής απόψεως και μόνο δεν ωφελεί. Εφόσον δεν το θες πια, ας μην ασχοληθείς , τα υπόλοιπα είναι φαιδρότητες.

-Μην ασχολείσαι κοπέλα μου. Να πας να βρεις το Τεκνό να ζήσετε ευτυχισμένοι. Και εγώ μια μικρούλα ψάχνω, να κάνουμε ζωή και κότα, λέει ο παππούς κοιτώντας τη Ναστάζια με νόημα.

-Κανέναν δε θα πάω να βρω και τίποτε δε θα κάνω. Όλα αυτά ανήκουν στο παρελθόν. Τώρα είμαι με το Τεκνό και είμαστε μια χαρά.

-Αχ αφού το κοριτσάκι μου είναι ευτυχισμένο, δε με νοιάζει... Έλα εδώ να σε αγκαλιάσω...

 Και να σου τα χειροκροτήματα και οι αγκαλιές...

 ...

 Κάπως έτσι πέρασαν οι τελευταίες μέρες αγαπημένο μου ημερολόγιο. Η μαμά μου ξεπέρασε τον κίνδυνο, με συγχώρεσε,μου έκανε δώρο και ένα κινητό τηλεφωνό , ο Π.Μ.Α. δε με ενόχλησε ξανά, η Ναστάζια παντρεύτηκε τον παππού με το Πάρκινσον, και εγώ με το Τεκνό είμαστε ευτυχισμένοι και ερωτευμένοι!
 Μέσα σε όλη αυτήν την ουτοπία, και σε ένα γεμάτο μπαλόνια δωμάτιο, έρχεται η οικονομική κρίση να μου χαλάσει τα όνειρα... Γιατί δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση...ΠΡΕΠΕΙ να βρω δουλειά... Δάνεια, εφορίες και τράπεζες δεν καταλαβαίνουν τίποτα... Που ζουν αυτοί; Σε ποιόν πλανήτη;
 Το καλό είναι ότι βρήκα πέντε ολόκληρες αγγελίες για δουλειά. Από αύριο θα πάω και στις πέντε, και θα ευχηθώ να μου κάτσει καμία γιατί με βλέπω φυλακή... Τουλάχιστον το ριγέ είναι και της μόδας...

....


''Μεγάλο βιβλιοπωλείο στο κέντρο της Αθήνας ζητάει κοπέλα για εξυπηρέτηση πελατών.Απαραίτητα προσόντα επικοινωνία,καλή ομιλία διάθεση για δουλειά.Ραντεβού κατόπιν τηλεφώνου.''

 Το έκλεισα το ραντεβού μου για την πρώτη αγγελία. Βγαίνω από το μετρό με το χαρτάκι και τη διεύθυνση στο χέρι. Ψάχνω από εδώ, ψάχνω από εκεί , πουθενά βιβλιοπωλείο. Έχω χωθεί σε κάτι στενά, και τίποτε δε θυμίζει κέντρο πια. Έχω αρχίσει να ανησυχώ. 
 Βλέπω μια κοπέλα να βγαίνει από μια πολυκατοικία και τη ρωτάω αν ξέρει τη διεύθυνση. Μου δείχνει την πολυκατοικία από όπου βγήκε, και φεύγει τρέχοντας.
 Πάω διστακτικά προς το παλιό κτίριο, και πάλι όμως βιβλιοπωλείο πουθενά...
 Μια άλλη κοπελίτσα κάθεται σε μια καρέκλα, τη ρωτάω και με στέλνει στον πρώτο όροφο.
  Και πάλι βιβλιοπωλείο πουθενά. Μια πόρτα με μια πινακίδα ''Ιατρίδης Α.Ε. Βιβλιοπωλείο'' . Περίεργα πράγματα...
 Χτυπάω διστακτικά, και μια φωνή μου απαντάει.

-Περάστε.

 Μπαίνω στο χώρο, ένα παλιό γραφείο, με πολλά βιβλία τριγύρω. Ένας κύριος με γυαλιά σακάκι και κοστούμι με κοιτάει χαμογελώντας.

-Καλώς ήρθατε στην Ιατρίδης Α.Ε. Είσαστε η δεσποινίς Μπιούτι;

-Μάλιστα.Ήρθα για το ραντεβού.

-Καθίστε παρακαλώ.

 Ίσως να είναι τα κεντρικά γραφεία εδώ.

-Ποια είναι η γνώμη σας για τα βότανα δεσποινίς 
Μπιούτι;

-Για τα βότανα;

-Ναι για τα βότανα!

-Δεν έχω κάποια ιδιαίτερη σχέση για να είμαι ειλικρινής.

-Μάλιστα...Θα αποκτήσετε όμως.Η Ιατρίδης Α.Ε. πρωτοπόρος εταιρία ειδικεύεται στο χώρο της βοτανολογίας.

-Στο βιβλιοπωλείο εννοείτε;

-Εεεε φυσικά φυσικά.Είμαστε εκδότες της νούμερο ένα εγκυκλοπαίδειας της βοτανολογίας με όλα τα μυστικά ένα ελιξίριο της νεότητας και υγείας, δεν ξέρω εάν αντιλαμβάνεστε το μέγεθος της σημαντικότητας.

-Φυσικά...

-Θα πρέπει να αποστηθίσεις την εγκυκλοπαίδεια, για να μπορείς να επικοινωνείς με τους πελάτες και να τους μιλάς για τα οφέλη των βοτάνων, για να τους πείσεις ας το πούμε να αγοράζουν τα βιβλία μας.

-Μα κύριε Ιατρίδη, υποθέτω πως εφόσον το βιβλιοπωλείο είναι εξειδικευμένο στα βότανα, αυτοί που έρχονται θα γνωρίζουν ήδη κάποια πράγματα, ή κάνω λάθος;

-Χα...Εδώ έγκειται η πρωτοτυπία της εταιρίας μας. Δεν θα έρχονται οι άνθρωποι στο βιβλιοπωλείο, θα πηγαίνει το βιβλιοπωλείο στους ανθρώπους!

-Τι εννοείτε;Που βρίσκεται το βιβλιοπωλείο;

-Παντού.

 Τι είναι η μικρή Άννούλα;Κάτι δεν πάει καλά εδώ...

-Τι εννοείτε παντού;

-Εσύ θα είσαι το βιβλιοπωλείο.Θα πηγαίνεις από σπίτι σε σπίτι, από πόρτα σε πόρτα και θα μιλάς για τα οφέλη των βοτάνων, θα μιλάς στον κόσμο για αυτό το πραγματικό δώρο της φύσης και θα πουλάς της εγκυκλοπαίδειες μας!Στις πρώτες δέκα που θα πουλήσεις, θα πάρεις δώρο όλους τους τόμους της βοτανολογίας, ενώ από εκεί και μετά για κάθε πέντε εγκυκλοπαίδειες που θα πουλάς θα παίρνεις πενήντα ευρώ.

 Χουβαρντάδες οι Ιατρήδες Α.Ε.

-Ντίλερ δηλαδή;

-Αχ Μπιούτι,αχ...Ας μη βάζουμε ταμπέλες...Εμείς εδώ δεν περιορίζουμε...Σκέψου πως εσύ θα φτιάχνεις το πρόγραμμα σου, και θα είσαι αφεντικό του εαυτού σου.
  
Στην ανάγκη θα γίνω και ντίλερ...Αφήνω το βιογραφικό μου,και ελπίζω στην επόμενη αγγελία να σταθώ ποιο τυχερή...



''Κατάστημα εσωρούχων ζητάει πωλήτρια.Νέα,όμορφη,τολμηρή.Πληροφορίες στο τηλέφωνο.''


-Love boutique παρακαλώ;

-Γεια σας,ονομάζομαι Μπιούτι και τηλεφωνώ για την αγγελία.

-Ααα,και τι θέλετε;

 Σε χαζή έπεσα...Τι να θέλω;

-Ενδιαφέρομαι για τη δουλειά.

-Τι ηλικία έχετε;

-Τριάντα.

-Μμμμ...Προϋπηρεσία έχετε;

-Έχω δουλέψει στο zara, και σε κατάστημα με εποχιακά.

-Σε εσώρουχα έχετε δουλέψει ξανά;

-Όχι, όμως δεν έχω πρόβλημα, μαθαίνω γρήγορα. Είμαι πολύ πρόθυμη.

-Η προθυμία είναι αρετή. Ίσως χρειαστεί να δουλέψετε βράδυ.

-Βράδυ; 

  Ψηφίστηκε το μνημόνιο 4;Ποτέ βγήκε νόμος να μένουν τα μαγαζιά ανοιχτά και τη νύχτα;

-Ναι, κοιτάξτε να δείτε  όπως προείπα η προθυμία είναι αρετή. Το κατάστημα μας δεν πουλάει μόνο εσώρουχα, αλλά και άλλα είδη.

-Πυτζάμες και τέτοια εννοείτε ε;

-Όχι ακριβώς. Βοηθήματα, και διάφορα τέτοια, 
καταλαβαίνετε... ξεροβήχει.

-Τι εννοείτε ακριβώς;

Κάτι δε μου αρέσει εδώ...

-Εεεε διάφορα...Τις πενήντα αποχρώσεις του γκρι τις έχετε διαβάσει;

-Ααααα....Sex shop είστε;

-Αχ Μπιούτι, αχ...Ας μη βάζουμε ταμπέλες... Εμείς εδώ δεν περιορίζουμε... Ότι θέλει ο πελάτης. Εσύ εδώ απλά θα πουλάς ,δε θα κάνει τίποτε άλλο...

Στην ανάγκη και σε sex shop.Αφήνω τα στοιχεία μου, και εύχομαι στην επόμενη αγγελία να φανώ πιο τυχερή.



''Εταιρία καλλυντικών ζητά γραμματέα για πλήρη απασχόληση.Προσόντα που απαιτούνται-
1)ΑΡΙΣΤΗ γνώση αγγλικών,γαλλικών,ιταλικών,ισπανικών,γερμανικών,σουαχίλι και αρχαίων γιαπωνέζικων
2)Πτυχίο ΑΕΙ,μεταπτυχιακό,master διδακτορικό
3)ΑΡΙΣΤΗ γνώση κομπιούτερ και τυφλό σύστημα
4)Εως 28 ετών, εμφανίσιμη,όχι παντρεμένη
Μισθός 250 ευρώ μηνιαίως.''


.....Πάω κατευθείαν στην επόμενη!


''Σουβλατζίδικο Ο ΜΕΓΑΚΛΗΣ-Ο ΜΕΡΑΚΛΗΣ ζητάει όμορφη παρουσία για να τυλίγει τα όμορφα σουβλάκια του.Άμα λάχει σηκώνει και τα τελέφωνα. Μισθός πεντακό το μήνα. Το χρήμα άφθονο ρέει όσο το σουβλάκι δεν καταρρέει  μόνο στον ΜΕΓΑΚΛΗ ΤΟΝ ΜΕΡΑΚΛΗ''

 Που κατάντησα από φιλόλογος να τυλίγω σουβλάκια.Περνάω κάτι στενάκια ,και βγαίνω σε μια κεντρική πλατεία με διάφορα μαγαζιά. Μια μεγάλη πινακίδα που γράφει με φωσφόριζε γράμματα Ο ΜΕΓΑΚΛΗΣ-Ο ΜΕΡΑΚΛΗΣ με σουβλάκια να κρέμονται με καθοδηγεί στο σωστό δρόμο.
 Μπαίνω μέσα, και ένας κύριος παχύς με μια μουστάκα να τραγουδάει

-Το ωραιότερο πλάσμα του κόσμου....

Ντρέπομαι αλλά τον διακόπτω.

-Γεια σας.Ονομάζομαι Μπιούτι και ήρθα για την αγγελία.

-Πω,πω,πω μια ομορφιά...Να σου προσφέρω ένα κεμπαπάκι;Ένα ντονεράκι;

-Όχι ευχαριστώ...

-Πω,πω,πω...Ο Μεγακλής ο Μερακλής να έχει στο μαγαζί του ένα τέτοιο πλάσμα να του τυλίγει τα σουβλάκια...Πω,πω,πω...

 Σα να βασανίζομαι το μυστήριο πλάσμα...

-Κοίτα να δεις Μπιούτι, εμείς εδώ δίνουμε μεγάλη σημασία στο περιτύλιγμα. Το καλό σουβλάκι είναι επιστήμη. Ξέρεις τι είναι το χειρότερο πράγμα στον κόσμο; φωνάζει χτυπώντας το χέρι του στον πάγκο.

-Τι;

-Το λάθος τύλιγμα του σουβλακιού...Και ξέρεις γιατί; ξαναχτυπάει το χέρι στον πάγκο.

-Γιατί;

-Γιατί αμαρτία είναι να σου πέφτουν οι πατάτες από το σουβλάκι. Είναι ΛΑΘΟΣ!Συμφωνείς;

-Συμφωνώ...

-Αλλά κοίτα να δεις, αμα θα πιάσεις δουλειά εδώ θα πρέπει να αλλάξεις λίγο στυλ. Όπως το σουβλάκι του Μεγακλη του Μερακλή είναι σενιέ πενιέ, και εσύ το ίδιο θα πρέπει να είσαι. Να μου ντυθείς λίγο πιο καλά πως το λένε...Να μου βάλεις την παγιέτα σου, το λαμέ σου, τον κρίκο σου καταλαβαίνεις τι εννοώ;Εδώ είμαστε Μπουρνάζι.Όχι Γλυφάδα...

-Θέλετε να γίνω λίγο πιο...λαϊκιά;

-Αχ, Μπιούτι, αχ...Ας μην βάζουμε ταμπέλες. Εμείς εδώ δεν περιορίζουμε...Ο πελάτης θέλω να βλέπει εσένα και να λιγουρεύεται το σουβλάκι,αν με πιάνεις, χαχαχα...

  Στην ανάγκη θα ντυθώ και τραγουδίστρια του 300 χιλιομέτρου Αθηνών Λαμίας τι να κάνω;
Αφήνω το τηλέφωνο μου, και ευελπιστώ η τελευταία αγγελία να είναι πιο τυχερή!



''Συνοικιακό ζαχαροπλαστείο ζητάει κοπέλα για πώληση και ταμείο.Βασικός μισθός. Προϋπηρεσία δεκτή.''

 Αυτό το βρήκα εύκολα.Ένα μικρό ζαχαροπλαστείο της γειτονιάς που μοσχομυρίζει τσουρέκι. Μια κυρία είναι μέσα και εξυπηρετεί.Πρέπει να είναι γύρω στα πενήντα. Φοράει ένα λουλουδάτο φόρεμα και γυαλιά μυωπίας.

- Γεια σας θέλετε βοήθεια;

-Γεια σας είμαι η Μπιούτι, που μιλήσαμε στο τηλέφωνο εχθές .Ήρθα για την αγγελία.

 Με επεξεργάζεται προσεκτικά.

-Μάλιστα...Κοίτα να δεις κοπέλα μου,εγώ έχω το μαγαζί τριάντα χρόνια. ''Ζάχαρη και Σιρόπι'' με το όνομα. Γενιές και γενιές μεγάλωσαν με τα γλυκά μας. Όμως τώρα κουράστηκα και θέλω κάποιον να μου το κρατάει. Θα πρέπει να κάνεις την πώληση, το ταμείο και να επιμελείσαι την καθαριότητα.

-Νομίζω πως θα τα καταφέρω σε κάτι τέτοιο.

-Είμαστε ανοιχτά και τις Κυριακές. Ο μισθός όπως λέει και στην αγγελία είναι ο βασικός. Άφησε μου το τηλέφωνο σου στο πάγκο και αν είναι θα σου τηλεφωνήσω.

 Ούτε ταμπέλες, ούτε δεν περιορίζει, ούτε τίποτε... Τώρα απλά περιμένω...!!!

...

I wanna dance with somebody του ρου ρουυυυ i wanna fell the heat with somebody του ρου ρουυυυυ!!

Έχω μεγάλο ταλέντο όταν τραγουδάω στο μπάνιο!
Σήμερα θα βγω με το Τεκνό , και θα πάμε στο λούνα παρκ!

 Βγαίνω από το μπάνιο, ντύνομαι , βάφομαι - ελαφρά καλέ- και είμαι σχεδόν έτοιμη!


Could you be could you be could you be love...

Το καινούριο μου κινητό χτυπάει. 
Απόκρυψη...

-Ναι;

-Ναι η Μπιούτι;

-Η ίδια...Ποιος είναι;

-Πήρα να σας ενημερώσω ότι μόλις πιάσατε δουλειά στο.......


Η φωτογραφία μου
you may say i'm a dreamer... but i'm not the only one... i hope some day you'll join us...